BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 12 dla zapytania:
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8 posortowane wg spisu treści
1
Kukulak-Dolata Iwona
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.15-28
2
Nowak-Sapota Wanda, Szukalski Piotr
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.29-41
3
Penc Józef
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.45-70
4
Broniewska Grażyna
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.71-83
5
Chyliński Jacek, Zrobek Janusz
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.85-92
6
Bobińska Bożena
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.93-101
7
Gałuszka Mieczysław
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.105-117
8
Błaszczyk Andrzej
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.119-137
9
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.141-151
10
Bogus Andrzej
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.153-162
11
Włodarczyk-Guzek Wiesława
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.163-191
12
Bakalarczyk Sebastian
Studia i Materiały Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, 2001, nr 8, s.193-207