BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 14 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110 posortowane wg spisu treści
1
Strużycki Marian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 9-14
2
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 15-27
3
Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 28-36
4
Iwankiewicz-Rak Barbara, Rak Lech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 37-47
5
Rak Lech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 48-59
6
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 60-69
7
Cieloch Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 70-83
8
Wrona Sylwia
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 84-94
9
Daszkiewicz Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 95-109
10
Woźniczka Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 110-118
11
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 119-125
12
Knecht Damian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 126-132
13
Miłota Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 133-154
14
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2), 2006, nr 1110, s. 155-174