BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 10 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926 posortowane wg spisu treści
1
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.9-18
2
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.19-37
3
Pukas Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.38-47
4
Baruk Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.48-62
5
Kłeczek Ryszard, Lascu Dana
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.63-72
6
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.73-83
7
Daszkiewicz Magdalena, Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.84-96
8
Światowy Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.97-101
9
Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.102-110
10
Gil Waldemar
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.111-119