Wszystkie wyniki spośród 10 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926 posortowane wg spisu treści
1
|
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.9-18
|
2
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Komunikowanie się przedsiębiorstw z rynkiem w latach 1995-2000 - w świetle wyników badań ankietowych
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.19-37
|
3
|
Pukas Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.38-47
|
4
|
Baruk Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.48-62
|
5
|
Kłeczek Ryszard, Lascu Dana
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.63-72
|
6
|
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.73-83
|
7
|
Daszkiewicz Magdalena, Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.84-96
|
8
|
Światowy Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.97-101
|
9
|
Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.102-110
|
10
|
Gil Waldemar
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (19), 2002, nr 926, s.111-119
|