BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 15 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886 posortowane wg spisu treści
1
Kopertyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.11-21
2
Łucewicz Jacenta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.22-26
3
Antczak Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.27-41
4
Barabasz Adela, Bełz Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.42-54
5
Chełpa Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.55-65
6
Sokołowska Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.66-82
7
Głuszek Ewa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.85-94
8
Moroz Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.95-104
9
Romanowicz Wojciech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.105-113
10
Piechociński Wiktor
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.114-123
11
Karwacki Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.127-134
12
Krzos Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.135-147
13
Klonowski Przemysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.148-162
14
Bednarz Leszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.163-174
15
Kozyra Cyprian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (18), 2001, nr 886, s.175-189