BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 15 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957 posortowane wg spisu treści
1
Łucewicz Jacenta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.11-18
2
Mróz Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.19-29
3
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.30-39
4
Antczak Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.40-51
5
Owsiany-Waś Aneta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.52-74
6
Biernat Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.75-92
7
Karwacki Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.95-100
8
Jasiński Bartosz Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.101-109
9
Kacała Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.110-128
10
Kotapski Roman
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.129-143
11
Michalski Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.144-159
12
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.163-173
13
Dyczkowski Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.174-193
14
Ćwik Krzysztof, Szumowski Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.194-204
15
Lichtarski Janusz Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.205-212