Wszystkie wyniki spośród 15 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957 posortowane wg spisu treści
1
|
Łucewicz Jacenta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.11-18
|
2
|
Mróz Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.19-29
|
3
|
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.30-39
|
4
|
Antczak Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.40-51
|
5
|
Owsiany-Waś Aneta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.52-74
|
6
|
Biernat Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.75-92
|
7
|
Karwacki Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.95-100
|
8
|
Jasiński Bartosz Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.101-109
|
9
|
Kacała Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.110-128
|
10
|
Kotapski Roman
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.129-143
|
11
|
Michalski Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.144-159
|
12
|
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.163-173
|
13
|
Dyczkowski Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.174-193
|
14
|
Ćwik Krzysztof, Szumowski Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.194-204
|
15
|
Lichtarski Janusz Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (22), 2002, nr 957, s.205-212
|