BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 15 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029 posortowane wg spisu treści
1
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 11-25
2
Kowal Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 26-34
3
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 35-41
4
Woźniczka Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 42-51
5
Sobotkiewicz Dariusz, Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 52-60
6
Baruk Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 61-70
7
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 73-84
8
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 85-98
9
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 99-110
10
Kuźniak Krzysztof K.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 111-120
11
Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 121-129
12
Daszkiewicz Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 133-137
13
Lisewska Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 138-149
14
Kotliński Artur
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 150-161
15
Zwojewska Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 162-179