Wszystkie wyniki spośród 19 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936 posortowane wg spisu treści
1
|
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.9-14
|
2
|
Adamek Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.15-23
|
3
|
Babczuk Arkadiusz, Babczuk Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.24-34
|
4
|
Bal-Domańska Beata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.35-45
|
5
|
Baraniecka Anna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.46-53
|
6
|
Hajduga Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.54-58
|
7
|
Janusz Alicja, Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.59-72
|
8
|
Jaremen Daria E.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.73-83
|
9
|
Jedlińska Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.84-90
|
10
|
Kogut Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.91-102
|
11
|
Markowska Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.103-109
|
12
|
Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.110-120
|
13
|
Solarz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.121-129
|
14
|
Strahl Danuta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.130-135
|
15
|
Swacha-Lech Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.136-145
|
16
|
Sztando Andrzej, Stańczyszyn Emilian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.146-150
|
17
|
Zaremba Sabina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.151-162
|
18
|
Zielińska Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.163-172
|
19
|
Zuchewicz Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.173-179
|