BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 19 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936 posortowane wg spisu treści
1
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.9-14
2
Adamek Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.15-23
3
Babczuk Arkadiusz, Babczuk Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.24-34
4
Bal-Domańska Beata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.35-45
5
Baraniecka Anna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.46-53
6
Hajduga Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.54-58
7
Janusz Alicja, Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.59-72
8
Jaremen Daria E.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.73-83
9
Jedlińska Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.84-90
10
Kogut Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.91-102
11
Markowska Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.103-109
12
Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.110-120
13
Solarz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.121-129
14
Strahl Danuta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.130-135
15
Swacha-Lech Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.136-145
16
Sztando Andrzej, Stańczyszyn Emilian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.146-150
17
Zaremba Sabina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.151-162
18
Zielińska Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.163-172
19
Zuchewicz Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (21), 2002, nr 936, s.173-179