BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 11 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171 posortowane wg spisu treści
1
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.11-30
2
Haberla Marcin
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.31-43
3
Niemczyk Agata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.44-55
4
Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.56-64
5
Woźniczka Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.65-74
6
Daszkiewicz Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.77-85
7
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.86-96
8
Baruk Agnieszka Izabela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.97-105
9
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.106-112
10
Bednarska-Olejniczak Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.113-123
11
Drewiński Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (3), 2007, nr 1171, s.124-132