BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 20 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997 posortowane wg spisu treści
1
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.9-14
2
Dziuba Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.15-25
3
Janusz Alicja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.26-39
4
Jaremen Daria
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.40-50
5
Jefmański Bartłomiej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.51-61
6
Kisiel Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.62-76
7
Krawiec Wojciech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.77-87
8
Kurek Robert
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.88-93
9
Kurkova Karina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.94-101
10
Markowska Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.102-115
11
Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.116-127
12
Ostalecka Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.128-136
13
Przeorek-Smyka Renata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.138-151
14
Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.152-157
15
Solarz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.158-167
16
Stawicka Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.168-176
17
Swacha-Lech Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.177-187
18
Węgrzyn Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.188-199
19
Zielińska Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.200-212
20
Żabiński Arkadiusz, Bączkowski Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (26), 2003, nr 997, s.213-225