BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 22 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964 posortowane wg spisu treści
1
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.11-20
2
Baraniecka Anna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.21-41
3
Głuszczuk Dariusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.42-58
4
Janusz Alicja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.59-72
5
Januszewska Małgorzata, Przeorek-Smyka Renata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.73-85
6
Jaremen Daria E.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.86-95
7
Jedlińska Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.96-111
8
Kowalczyk Lucjan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.112-122
9
Kozarowicz Henryk, Okoń Sebastian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.123-133
10
Kurková Karina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.134-143
11
Markowska Katarzyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.144-151
12
Markowska Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.152-163
13
Markowska Małgorzata, Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.164-176
14
Markowska-Przybyła Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.177-191
15
Michalska-Dudek Izabela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.192-212
16
Obrębalski Marek, Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.213-224
17
Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.225-243
18
Przeorek-Smyka Renata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.244-254
19
Rybicka Aneta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.255-268
20
Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.269-287
21
Solarz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.288-294
22
Strahl Danuta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.295-305