Wszystkie wyniki spośród 22 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964 posortowane wg spisu treści
1
|
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.11-20
|
2
|
Baraniecka Anna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.21-41
|
3
|
Głuszczuk Dariusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.42-58
|
4
|
Janusz Alicja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.59-72
|
5
|
Januszewska Małgorzata, Przeorek-Smyka Renata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.73-85
|
6
|
Jaremen Daria E.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.86-95
|
7
|
Jedlińska Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.96-111
|
8
|
Kowalczyk Lucjan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.112-122
|
9
|
Kozarowicz Henryk, Okoń Sebastian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.123-133
|
10
|
Kurková Karina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.134-143
|
11
|
Markowska Katarzyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.144-151
|
12
|
Markowska Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.152-163
|
13
|
Markowska Małgorzata, Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.164-176
|
14
|
Markowska-Przybyła Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.177-191
|
15
|
Michalska-Dudek Izabela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.192-212
|
16
|
Obrębalski Marek, Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.213-224
|
17
|
Orzeszko Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.225-243
|
18
|
Przeorek-Smyka Renata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.244-254
|
19
|
Rybicka Aneta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.255-268
|
20
|
Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.269-287
|
21
|
Solarz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.288-294
|
22
|
Strahl Danuta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (23), 2003, nr 964, s.295-305
|