BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 22 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754 posortowane wg spisu treści
1
Niedzielska Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 11-23
2
Perechuda Kazimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 24-28
3
Krupski Rafał
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 29-35
4
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 36-45
5
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 46-58
6
Pilcer Halina
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 59-65
7
Ruszkowski Andrzej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 69-75
8
Osbert-Pociecha Grażyna, Karaś Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 76-87
9
Stańczyk Ewa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 88-96
10
Woźniewska Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 97-104
11
Czaja Stanisław, Hałasa Jolanta Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 105-116
12
Wrzosek Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 117-125
13
Łucewicz Jacenta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 129-136
14
Jasińska Jolanta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 137-141
15
Bednarz Leszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 142-148
16
Barabasz Adela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 149-158
17
Dyczkowski Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 161-171
18
Owczarzy Arkadiusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 172-181
19
Łyszczak Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 185-190
20
Kwiecień Mirosława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 191-209
21
Karwacki Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 213-217
22
Światowy Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (6), 1997, nr 754, s. 218-239