BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 22 dla zapytania:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8 posortowane wg spisu treści
1
Laskowska-Rutkowska Aleksandra
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.9-21
2
Norek Tomasz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.23-35
3
Wojtczuk-Turek Agnieszka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.37-48
4
Mańkowski Cezary
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.51-58
5
Wiktorowska-Jasik Anna
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.60-68
6
Bursiak Leszek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.71-84
7
Serhat Harman, Ebru Kanyilmaz Polat
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.85-95
8
Sokołowska Agnieszka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.97-108
9
Majchrzak Magdalena
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.109-120
10
Sekuła Alicja
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.123-137
11
Woźniak-Sobczak Barbara
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.141-151
12
Fabisiak Bolesław
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.155-164
13
Czaplewski Maciej
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.165-172
14
Witkowska Justyna
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.175-182
15
Broniewska Grażyna
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.185-198
16
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.199-207
17
Panasiuk Aleksander
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.211-223
18
Sawińska Agnieszka, Woźniak Ryszard
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.225-239
19
Soteriades Marios, Wickens Eugenia
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.241-250
20
Abdimanap Abdrazakovich Zholdasbekov, Moldir Bizhigitovna Kurmasheva
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.251-259
21
Kuczyński Dariusz, Taraszkiewicz Tomasz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.263-270
22
Wereda Wioletta
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management, 2012, vol. 8, s.271-289