BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 5 dla zapytania:
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1) posortowane wg spisu treści
1
Haliun Sharmuud, Cho Seong-Do
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1), s. 4-14
2
Gmerek Natalia
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1), s. 15-35
3
Sohail M. Sadiq
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1), s. 36-46
4
Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1), s. 47-61
5
Handrinos Michael C., Folinas Dimitrios, Rotsios Konstantinos
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2015, nr 1(1), s. 62-74