Wszystkie wyniki spośród 8 dla zapytania:
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2 posortowane wg spisu treści
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2 posortowane wg spisu treści
1
|
Borowska Agnieszka
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 5-14
|
2
|
Bórawski Piotr, Grzybowska-Brzezińska Mariola
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 15-23
|
3
|
Dziwulski Jacek, Harasim Wiesław
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 25-33
|
4
|
Kaczmarczyk Stanisław
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 35-45
|
5
|
Milewska Anna, Bogucka Karolina
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 47-58
|
6
|
Powęska Halina, Pawłowski Mateusz
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 59-68
|
7
|
Rembielak Grażyna
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 67-79
|
8
|
Wyszecka Justyna
Annals of Marketing Management & Economics, 2015, vol. 1, nr 2, s. 80-89
|