Wszystkie wyniki spośród 6 dla zapytania:
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4 posortowane wg spisu treści
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4 posortowane wg spisu treści
1
|
Galbács Peter
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 3-24
|
2
|
Batóg Jacek, Batóg Barbara
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 25-44
|
3
|
Segal Shay Y.
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 45-64
|
4
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna, Sobocińska Magdalena
Marketing Communication in the Light of Challenges Brought about by Virtualisation and Interactivity
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 65-76
|
5
|
Badowska Sylwia, Rogala Anna
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 77-91
|
6
|
Gorynia Marian, Kowalski Tadeusz, Matysiak Andrzej, Orłowski Witold, Rapacki Ryszard, Wojtyna Andrzej, Zielińska-Głębocka Anna, Żukowski Maciej
Economics and Business Review, 2016, vol. 2 (16), nr 4, s. 92-114
|