BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 5 dla zapytania:
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6) posortowane wg spisu treści
1
Ozkan Tektas Oznur, Eryigit Canan, Tayfur Ekmekci Ozge
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6), s. 4-24
2
Yakin Volkan, İdil Kacar Ayşe, Ay Canan
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6), s. 25-36
3
Lewicka Hanna
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6), s. 37-53
4
Wojciechowska Paulina
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6), s. 54-76
5
Gkiolnta Eftychia, Saprikis Vaggelis, Vlachopoulou Maro
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 2017, nr 2(6), s. 77-96