BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 8 dla zapytania:
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3 posortowane wg spisu treści
1
Batyk Iwona M.
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 5-10
2
Drewnowski Arkadiusz, Małachowski Krzysztof
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 11-17
3
Fazlagić Jan
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 19-25
4
Gheribi Edyta
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 27-34
5
Januszewska Małgorzata, Mroczek-Czetwertyńska Agnieszka, Nawrocka Elżbieta
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 35-42
6
Kozłowska Małgorzata
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 43-50
7
Lewicki Wojciech
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 51-57
8
Szymańska Elżbieta, Rutkowski Andrzej, Panfiluk Eugenia
European Journal of Service Management, 2016, vol. 19, no. 3, s. 59-66