Wszystkie wyniki spośród 12 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826 posortowane wg spisu treści
1
|
Styś Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.9-16
|
2
|
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.17-31
|
3
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.32-44
|
4
|
Światowy Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.45-54
|
5
|
Drewnicka Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.55-72
|
6
|
Iwankiewicz-Rak Barbara, Bednarska-Olejniczak Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.73-83
|
7
|
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.84-91
|
8
|
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.92-112
|
9
|
Drewińska Urszula, Wakulski Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.113-124
|
10
|
Drewiński Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.125-138
|
11
|
Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s. 139-149
|
12
|
Janikova Romana, Marak Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.150-165
|