BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 12 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826 posortowane wg spisu treści
1
Styś Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.9-16
2
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.17-31
3
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.32-44
4
Światowy Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.45-54
5
Drewnicka Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.55-72
6
Iwankiewicz-Rak Barbara, Bednarska-Olejniczak Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.73-83
7
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.84-91
8
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.92-112
9
Drewińska Urszula, Wakulski Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.113-124
10
Drewiński Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.125-138
11
Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s. 139-149
12
Janikova Romana, Marak Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1999, nr 826, s.150-165