BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 25 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703 posortowane wg spisu treści
1
Krupski Rafał
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 13-19
2
Skalik Jan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 21-25
3
Dudycz Helena, Dudycz Tadeusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 27-32
4
Olszewska Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 33-38
5
Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 39-44
6
Czupiał Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 45-52
7
Wrzosek Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 53-62
8
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 65-72
9
Koziński Józef
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 73-79
10
Niemczyk Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 81-85
11
Kwiecień Mirosława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 87-97
12
Bednarz Leszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 99-105
13
Wudarzewski Włodzimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 107-113
14
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 117-123
15
Barcewicz Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 125-130
16
Łucewicz Jacenta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 131-138
17
Stańczyk Ewa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 139-144
18
Barabasz Adela, Bełz Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 145-155
19
Budka Jan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 157-165
20
Kopertyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 167-174
21
Pluta Wiesław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 177-182
22
Jajuga Teresa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 183-191
23
Kwiedorowicz Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 193-197
24
Perechuda Kazimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 201-208
25
Kobyłko Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (1), 1995, nr 703, s. 209-217