Wszystkie wyniki spośród 14 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738 posortowane wg spisu treści
1
|
Styś Aniela, Styś Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.9-14
|
2
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.15-38
|
3
|
Muszyńska Władysława
Uwarunkowania strategii marketingowych przedsiębiorstw przemysłowych (na rynku maszyn elektrycznych)
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.39-51
|
4
|
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.53-63
|
5
|
Czupiał Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.65-71
|
6
|
Grzesiowski Maciej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.73-85
|
7
|
Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.87-94
|
8
|
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.95-100
|
9
|
Marak Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.101-109
|
10
|
Kowal Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.111-116
|
11
|
Knecht Damian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s. 117-124
|
12
|
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.125-134
|
13
|
Knecht Zdzisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.135-148
|
14
|
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (4), 1996, nr 738, s.149-157
|