BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 11 dla zapytania:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2 posortowane wg spisu treści
1
Kołodziejak Zygmunt
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.5-14
2
Dobroczyński Michał
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.15-26
3
Gliński Bohdan
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.27-33
4
Frejtag-Mika Eliza
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.34-40
5
Lisiecki Marek
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.41-57
6
Muszyński Jerzy
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.58-75
7
Janowski Karol B.
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.76-87
8
Grzegorczyk Wojciech
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.88-93
9
Walentynowicz Piotr
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.105-117
10
Wolak-Tuzimek Anna
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.118-120
11
Maj Gerard
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 1997, z. 2, s.121-127