Wszystkie wyniki spośród 15 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759 posortowane wg spisu treści
1
|
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s. 9-13
|
2
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.14-25
|
3
|
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.26-43
|
4
|
Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.44-60
|
5
|
Czupiał Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.61-66
|
6
|
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.67-71
|
7
|
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.72-81
|
8
|
Kujawiński Jerzy, Małys Ewa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.82-89
|
9
|
Knecht Zdzisław, Sida Abdalla
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.90-95
|
10
|
Pukas Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.96-101
|
11
|
Knecht Zdzisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.102-110
|
12
|
Drewnicka Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.111-130
|
13
|
Marak Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.131-135
|
14
|
Światowy Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.136-147
|
15
|
Drewiński Marek, Nowacki Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (7), 1997, nr 759, s.148-155
|