BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 23 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789 posortowane wg spisu treści
1
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.13-24
2
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.25-33
3
Unold Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.34-45
4
Czura Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.46-54
5
Czaja Stanisław, Rumianowska Irena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.55-66
6
Perechuda Kazimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.69-81
7
Wawrzynek Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.82-94
8
Nestorowicz Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.95-106
9
Węgrzyn Adam
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.107-120
10
Forycki Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.121-132
11
Dziadkowiec Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.133-145
12
Krupski Rafał
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.148-152
13
Bełz Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.153-165
14
Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.166-174
15
Wrzosek Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.175-184
16
Chełpa Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.186-195
17
Karaś Mirosław, Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.196-205
18
Grzesiowski Maciej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.206-221
19
Skalik Jan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.222-228
20
Kopertyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.229-239
21
Pluta Wiesław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.242-252
22
Teneta-Skwiercz Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.253-263
23
Kwiecień Mirosława, Turczański Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.264-274