Wszystkie wyniki spośród 23 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789 posortowane wg spisu treści
1
|
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.13-24
|
2
|
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.25-33
|
3
|
Unold Jacek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.34-45
|
4
|
Czura Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.46-54
|
5
|
Czaja Stanisław, Rumianowska Irena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.55-66
|
6
|
Perechuda Kazimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.69-81
|
7
|
Wawrzynek Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.82-94
|
8
|
Nestorowicz Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.95-106
|
9
|
Węgrzyn Adam
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.107-120
|
10
|
Forycki Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.121-132
|
11
|
Dziadkowiec Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.133-145
|
12
|
Krupski Rafał
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.148-152
|
13
|
Bełz Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.153-165
|
14
|
Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.166-174
|
15
|
Wrzosek Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.175-184
|
16
|
Chełpa Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.186-195
|
17
|
Karaś Mirosław, Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.196-205
|
18
|
Grzesiowski Maciej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.206-221
|
19
|
Skalik Jan
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.222-228
|
20
|
Kopertyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.229-239
|
21
|
Pluta Wiesław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.242-252
|
22
|
Teneta-Skwiercz Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.253-263
|
23
|
Kwiecień Mirosława, Turczański Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (9), 1998, nr 789, s.264-274
|