BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 21 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809 posortowane wg spisu treści
1
Sokołowski Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.11-14
2
Kurek Robert
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.15-23
3
Piecek Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.24-26
4
Babczuk Arkadiusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.27-37
5
Markowska Małgorzata, Sobczak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.38-56
6
Strahl Danuta, Głuszczuk Dariusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.57-61
7
Jaremen Daria
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.62-70
8
Pohulak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.71-78
9
Obrębalski Marek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.79-92
10
Brol Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.93-103
11
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.104-113
12
Prudzienica-Grunt Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.114-121
13
Dacewicz Arkadiusz, Rawski Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.122-127
14
Adamczuk Franciszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.128-139
15
Zielińska Anetta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.140-147
16
Borys Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.148-153
17
Piecek Grzegorz, Żabiński Arkadiusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.154-160
18
Jedlińska Maja
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.161-173
19
Nawrocka Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.174-182
20
Pohulak Elżbieta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.183-198
21
Żabiński Arkadiusz, Piecek Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (11), 1999, nr 809, s.199-204