Wszystkie wyniki spośród 12 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824 posortowane wg spisu treści
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824 posortowane wg spisu treści
1
|
Styś Aniela
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.9-19
|
2
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.20-29
|
3
|
Kowal Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.30-37
|
4
|
Iwankiewicz-Rak Barbara
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.38-47
|
5
|
Kubów Adam
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.48-60
|
6
|
Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.61-71
|
7
|
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.72-87
|
8
|
Kotapski Roman
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.88-103
|
9
|
Drewnicka Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.104-116
|
10
|
Knecht Damian, Fiszer Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.117-130
|
11
|
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.131-139
|
12
|
Drewińska Urszula, Mańkowski Rafał
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s.139-146
|