BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 26 dla zapytania:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825 posortowane wg spisu treści
1
Osbert-Pociecha Grażyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.13-22
2
Przybyła Mieczysław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.23-30
3
Stańczyk Ewa
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.31-47
4
Jagoda Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.48-57
5
Łobos Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.58-73
6
Bełz Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.74-90
7
Słoński Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.91-105
8
Antczak Zbigniew, Gałwa Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.106-115
9
Perechuda Kazimierz, Cieśliński Wojciech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.119-127
10
Wudarzewski Włodzimierz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.128-138
11
Karwacki Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.139-146
12
Nesterowicz Piotr
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.147-156
13
Bednarz Leszek
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.157-169
14
Bednarz Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.170-181
15
Zamirowski Bartosz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.182-189
16
Kacała Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.190-197
17
Kopertyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.203-210
18
Jasińska Jolanta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.211-224
19
Chełpa Stanisław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.225-235
20
Sperzyńska Wanda
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.236-243
21
Niedzielska Elżbieta, Owczarzy Arkadiusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.247-257
22
Dyczkowski Mirosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.258-272
23
Kwiecień Mirosława, Turczański Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.273-287
24
Wrzosek Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.288-293
25
Lipiec Robert
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.298-308
26
Niemczyk Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s.309-316