BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 12 dla zapytania:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4 posortowane wg spisu treści
1
Maciejczuk Urszula, Zimnoch Małgorzata
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.7-16
2
Karwowski Jan, Rudawska Edyta
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.17-34
3
Frąckiewicz Ewa, Rudawska Edyta
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.35-52
4
Cypryjański Jacek, Karwowski Marek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.53-71
5
Sysko-Romańczuk Sylwia
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.73-83
6
Biernacka Katarzyna, Lenc-Skawińska Luiza
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.85-94
7
Pluta Anna
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.95-101
8
Gadomska Katarzyna
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.103-112
9
Maciejczuk Urszula, Zimnoch Małgorzata
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.113-122
10
Burlita Augustyna, Witek Jolanta
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.123-134
11
Szeszycka-Rudawska Iga
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.135-141
12
Węcławik Piotr
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 2000, nr 4, s.143-161