BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Wszystkie wyniki spośród 14 dla zapytania:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4 posortowane wg spisu treści
1
Szromnik Andrzej
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.7-19
2
Famielec Józefa
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.21-30
3
Płonka Maria
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.31-49
4
Stanienda Jolanta
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.51-61
5
Żaba Renata
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.63-72
6
Siekierski Jan
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.73-80
7
Berbeka Jadwiga
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.81-90
8
Klimkowska Regina
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.91-102
9
Cieśla Stanisław
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.103-112
10
Szczepankiewicz Władysław
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.113-125
11
Roczniak-Witkowska Małgorzata
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.127-141
12
Figiel Adam
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.143-150
13
Majewska Ewa
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.151-159
14
Proć Stanisława
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace Katedry Marketingu, 2001, nr 4, s.161-169